Wat is de wachttijd voor een bestelling?
De standaard levertijd, afhankelijk van de grootte, bedraagt 2 tot 5 werkdagen. De tijd wordt gerekend vanaf het moment van ontvangst van de betaling. Koerierszendingen worden binnen de 48 uur geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor het bezorgen van een pakket in Nederland bedragen 9,99 EUR (DPD) of 11,99 EUR (UPS) - ongeacht de grootte van een fotobehang, sticker, schilderij of poster. In het geval van verzending naar een ander land, is het exacte bedrag vermeld in de laatste fase van het plaatsen van de bestelling, na het selecteren van het land waarnaar je het wilt verzenden.
Lees meer over betaalmethoden.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kunt direct bestellen via de website redro.nl. Zodra je het juiste patroon hebt gevonden, stel je de productparameters in (type en materiaal), geef je de afmetingen en aanvullende opties op en voeg je het vervolgens toe aan het winkelmandje. Er zit een bestelformulier in het winkelmandje. Na voltooiing moet er worden betaald. Bestellingen kunnen worden geplaatst per e-mail: contact@redro.nl
Kan de bestelling persoonlijk worden afgehaald?
Bestellingen uit de Redro-winkel worden per koerier rechtstreeks naar de klant gestuurd. Persoonlijk afhalen bij het bedrijf is niet mogelijk.
Mocht je nog vragen hebben, schrijf ons dan!
Fotobehang voor de keuken/ badkamer. Welk materiaal raad je aan?
In de badkamer en keuken is een gelamineerde vinylen fotobehang op niet-geweven stof de beste oplossing. Laminaat, d.w.z. een kleurloze folie, beschermt de print tegen de inwerking van water en slijtage. De lamineeroptie moet worden geselecteerd bij het plaatsen van de bestelling bij het configureren van het product.
Lees meer over de afzonderlijke materialen.
Fotobehang voor de woom/slaapkamer. Welk materiaal raad je aan?
Elk type materiaal dat in ons assortiment verkrijgbaar is, is geschikt voor de woonkamer en slaapkamer.
Fotobehang voor de kinderkamer. Welk materiaal raad je aan?
Al onze materialen zijn geschikt voor de kinderkamer, maar we raden een vinylbehang op non-woven materiaal aan, omdat het duurzamer is dan latex en beter bestand is tegen schuren. De printtechnologie die we voor alle producten gebruiken is milieuvriendelijk en de materialen die voor de productie worden gebruikt zijn volkomen veilig, zodat ze in kinderkamers kunnen worden gebruikt.
Is jullie fotobehang zelfklevend?
Ja, we bieden ook zelfklevend fotobehang aan. Ze zijn ontworpen voor gladde oppervlakken zoals muren, meubels en glazen oppervlakken.
Wat is het verschil tussen een sticker en een zelfklevend fotobehang?
Een zelfklevend fotobehang heeft kleine lipjes, waardoor zij gemakkelijker te installeren en te verwijderen is, en wordt gebruikt in prints van groter formaat. Stickers daarentegen worden gebruikt om meubels, tegels of glazen oppervlakken te bekleden, evenals kleinere delen van muren.
Is jullie fotobehang wasbaar?
Om vuil te verwijderen kun je ons fotobehang schoonmaken met een droge doek of een met water licht bevochtigde doek (sterke reinigingsmiddelen kunnen de afdruk beschadigen). Fotobehang wordt pas na lamineren wasbaar en waterdicht. Maak jezelf vertrouwd met de duurzaamheidstests van onze producten. We hebben ontdekt dat ze tegen heel wat bestand zijn!
Mocht je nog vragen hebben, schrijf ons dan!
Plakken we fotobehang met gewone behanglijm?
We raden aan om lijm te gebruiken die ontworpen is voor een bepaald type fotobehang. Deze lijm kan samen met een fotobehang op onze website worden aangekocht - het zal worden aangeboden wanneer je naar het winkelmandje gaat.
Lees meer over de soorten lijmen.
Ik heb lijm besteld. Waar kan ik die vinden?
De lijm zit samen met het fotobehang in de koker - het is een klein pakketje gescheiden door een laag beschermende spons. Als het moeilijk is om het te vinden, raden we aan om de tube aan beide kanten te openen en de volledige inhoud eruit te halen.
Hoe wordt een fotobehang aangebracht?
De installatie van het fotobehang moet worden uitgevoerd in overeenstemming met de instructies die bij elke bestelling zijn toegevoegd. Het montageproces lijkt sterk op het verlijmen van standaard behang. Wij adviseren stickers en zelfklevende fotobehangen niet te plaatsen op oppervlakken die geschilderd zijn met verf met afwasbare eigenschappen. Afwasbare verf vermindert de effectiviteit van de reactie van de lijm met de muur.
Kan ik montage bestellen in mijn stad?
Onze standaard diensten omvatten niet de montage van onze producten.
Mocht je nog vragen hebben, schrijf ons dan!
Mijn foto wordt na het instellen van mijn afmetingen afgesneden. Kun je ze bijsnijden zodat de foto toch volledig zichtbaar is?
Ja, onze grafisch ontwerpers kunnen de foto correct aanpassen aan het geselecteerde frame. Het volstaat om de informatie in het opmerkingenveld in de mand op te nemen, zodat het frame het hele thema weergeeft. Vervolgens wordt de afbeelding verwerkt en wordt het gecorrigeerde thema ter goedkeuring doorgestuurd naar het e-mailadres dat is opgegeven bij het plaatsen van de bestelling.
Zijn de kleuren erg verschillend van wat je op de monitor ziet?
De kleuren van de foto op het scherm kunnen iets afwijken van de werkelijke kleuren in de print. Deze verschillen zijn het gevolg van individuele monitorinstellingen, verlichting of het geselecteerde materiaal.
Een bijzondere situatie geldt voor ontwerpen met gouden elementen. Op een klassieke print zijn goud, zilver en koperdetails niet glanzend. Glans is alleen haalbaar op producten in de categorie gouden poster.
Is het mogelijk om een foto bij te snijden en de kleur te veranderen?
Ja. Nadat je een bepaald patroon hebt geselecteerd, kunt u het bijsnijden en een zwart-witfilter of een sepia-effect toepassen. In het geval van meer gecompliceerde wijzigingen, voer je deze gewoon in het veld "Opmerkingen" in bij het plaatsen van de bestelling of neem je contact op met de serviceafdeling (per e-mail: contact@redro.nl).
Is de afdruk in rollen?
Redro fotobehang wordt meestal in meerdere vellen (delen) gedrukt. De breedte van een enkel paneel is afhankelijk van de totale afmetingen van het fotobehang. De maximale breedte van één paneel varieert, afhankelijk van het gekozen materiaal, van 95 tot 133 cm. De hoogte van het paneel is in overeenstemming met de door de klant opgegeven afmetingen.
Kunnen uw producten live worden bekeken?
Momenteel zijn onze producten alleen verkrijgbaar in de online winkel. Wel is het mogelijk om vooraf fotobehangstalen te bestellen, deze zijn gratis. Betaal alleen de kosten van de verzending. We voegen maximaal 3 monsters in één verzending toe.
Is het mogelijk om een fotobehang te maken op basis van je eigen foto?
Ja, we bieden fotobehang afdrukken van jouw eigen foto. De foto moet echter aan bepaalde kwaliteitsnormen voldoen - de minimale resolutie is 1000x1000 pixels. Het is ook mogelijk om een poster, sticker en canvasafbeelding van je eigen foto te printen. De geüploade foto's worden alleen gebruikt om jouw bestelling te verwerken. We stellen ze nooit beschikbaar, noch slaan we ze op in de database van de winkel.
Print je eigen foto.
In hoeveel stuks zal ik een fotobehang ontvangen?
Het hangt af van de grootte van de print en het gekozen materiaal. In de meeste gevallen is de maximale breedte van één stuk fotobehang 95 cm. Nadat deze afmeting is overschreden, wordt de afdruk in gelijke delen verdeeld.
Zijn de drukinkten die jullie gebruiken veilig?
Ja. We gebruiken de beste latexprinttechnologie die de afgelopen jaren op de markt is verschenen. De door ons gebruikte inkt van HP zijn gemarkeerd met het Ecolabel certificaat. De prints zijn dus volkomen veilig. Ze geven geen geur of schadelijke stoffen af. Belangrijk is dat ze geen nikkel bevatten, wat een sterk allergeen is.
Mocht je nog vragen hebben, schrijf ons dan!
Hoe een klacht indienen?
Schrijf een bericht naar het adres contact@redro.nl. Beschrijf de situatie. Vergeet niet om foto's van het product en jouw bestelnummer mee te sturen.
Hoe lang duurt het voordat de klacht is afgehandeld?
De klacht wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen.
Wat te doen als het bestelde product beschadigd aankomt?
Schrijf in het bijzijn van de koerier een schaderapport op. Dit is van belang omdat het opstellen van een dergelijk protocol later dan het moment van ontvangst ertoe kan leiden dat de klacht niet wordt herkend. Stuur dan een bericht naar contact@redro.nl, waarin je de situatie beschrijft. Vergeet niet de scan / foto van het protocol en de foto van het product dat je hebt ontvangen mee te sturen.
Hoe kan ik een product terugsturen?
Schrijf een bericht naar het e-mailadres contact@redro.nl, waarin je aangeeft dat je het product wilt terugkeren.
Hoe lang moet ik wachten op mijn terugbetaling?
Nadat de klacht / retour is geaccepteerd, wordt het geld binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.
Mocht je nog vragen hebben, schrijf ons dan!